logo
فروشگاه اینترنتی آسا اینترفیس
فروشگاه اینترنتی آسا اینترفیس


اپل قوانین دورکاری را تسهیل کرد؛ امکان توسعه محصولات جدید در خانه

 

شیوع ویروس کرونا باعث شده بسیاری از کارکنان شرکت‌های مختلف کارهای خود را از خانه انجام دهند. بر اساس گزارشی جدید، دورکاری کارکنان اپل باعث تاخیر در روند توسعه محصولات جدید این شرکت نشده است.

اپل در حال توسعه محصولات جدیدی برای سال جاری میلادی است که از میان آن‌ها می‌توان به نسخه جدید مک بوک پرو، آیپد، اپل واچ و آیفون اشاره کرد. نسخه‌ جدید سیستم عامل‌های اپل نیز در ماه ژوئن و در کنفرانس WWDC معرفی می‌شوند، البته این رویداد امسال به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

اپل بسیاری از کارکنان خود در سراسر جهان را به خانه فرستاده و آن‌ها دورکاری می‌کنند. در گذشته گزارشی از سوی وال استریت ژورنال منتشر شده بود که از مشکلات در ارتباطات کارمندان دورکار اپل خبر می‌داد. گزارش جدید بلومبرگ با تایید این موضوع، اعلام کرده روند توسعه محصولات جدید این برند تغییری نکرده و تنها شاهد مشکلات کمی در توسعه سخت افزارهای جدید هستیم.

برخی کارمندان برای توسعه محصولات جدید می‌توانند در دفتر اپل در ایالات متحده آمریکا حضور داشته باشند، اما چنین موضوعی برای کارکنان در کشورهایی مانند ایتالیا، آلمان و آسیا امکان پذیر نیست. اپل تاکید کرده که پروژه‌ها محرمانه هستند و افراد دورکار باید به این موضوع توجه داشته باشند.

 

 

اپل برخلاف روند گذشته، به مهندسان خود اجازه داده نمونه اولیه محصولات آینده را به خانه ببرند. برای این کار باید از معاون رئیس سازمان کارمندان اجازه گرفت. لیست افرادی که دستگاه‌های جدید اپل را به خانه برده‌اند، توسط تیمی از معاونان ارشد این شرکت که توسط مدیر اجرایی آن یعنی تیم کوک مدیریت می‌شود، مورد بررسی قرار می‌گیرد.

کارکنان اپل که در حال کار روی نسخه جدید سیستم عامل‌های این شرکت مانند iOS 14 هستند نیز باید از تیم مدیریتی اپل تاییدیه دریافت کنند. با وجود این موضوع، در گذشته شاهد افشای اطلاعاتی از سیستم عامل iOS 14 بودیم.

 

منبع : Digiato

دیدگاه‌ها (۰)

*
*

question